Search
Close this search box.

אומנות דיגיטלית - המשך

יצירות האמנות הדיגיטלית של דפנה קצור-לסלו נוצרות בשילוב צילום דיגיטלי, קלאסי ועיבוד ממוחשב בתכנת הפוטושופ. התצלומים המופיעים ביצירות אלה נעשים הן בסטודיו לצילום הן בסביבה טבעית, לעתים בתכנון מראש ולעתים באקראי.

אלה משולבים בהמשך בחללים, במרחבים ובאלמנטים גרפיים הנבנים באמצעים דיגיטליים. באמצעות שימושה של האמנית בטכניקות שונות ביצירה אחת, מקבלים פרטי התצלומים המופיעים בהן משמעות חדשה ונוצרות עבודות ייחודיות וחדשניות. יצירות האמנות הדיגיטלית של דפנה שוכנות כולן בעולם הסוריאליזם, המשרת נאמנה את סיפור חייה, תהליכים המתחוללים בחייה וחוויות שחוותה.

סדרת "חדרים", בוחנת את היחסים בין דמות האשה לדמות הגבר, ואת תפקיד האשה ככלל במציאות העכשווית. הן מפנות זרקור לשינויים ולצמיחה של הדמות הנשית בימינו.

סדרת "ילדות", עוסקת בתהליכים מואצים של טכנולוגיה ואורבניזם המתחוללים בעולמינו המשפיעים על הסביבה, האקלים והטבע כמו גם על העתיד שאנו רוצים להעניק לילדינו.
הסדרה משלבת תמונות דמיוניות של טבע נשגב עם נוף אורבאני קר ועתידני המשתלט לאיטו על עולמינו ועל עתיד ילדינו.

סדרת "מיתולוגיה יוונית", שואבת השראה מ- 6 סצנות ידועות הלקוחות מספורי המיתולוגיה היוונית ומשולבות בעולם עתידני המציג את הרס העולם העתיק המפואר לעומת המשמעויות הקשות הנובעות מהקדמה והטכנולוגיה. מקומו של הטבע הנשגב הולך נעלם ונכחד על ידי סמלי הקדמה והטכנולוגיה המאיימים על עצם קיומנו והעולם אותו אנו משאירים לילדינו.